Ajakiri Director: Roman Tavast teab välisturul läbilöömise saladust

Ajakirja Director 2016. aasta märtsinumbris on nelja lehekülje pikkune lugu meie ettevõtte tegemistest Inglismaal, Soomes ja ka Eestis.

Director märts 2016

Roman Tavast teab välisturul läbilöömise saladust

 

“Mis seob tippnäitlejaid Hugh Lauriet, Gerard Butlerit ja Tom Hiddlestoni? Olgu, küsime teisiti: mis seob Wimbledoni tenniseturniiri kuningliku looži külalisi, peatselt linastuva filmi “London Has Fallen” osatäitjaid, Suurbritannia aasta naise tiitli saajaid või Lloydsi pankureid? Nad on kõik kandnud Eesti märgifirma Roman Tavasti käsitöömärke. Selgub, et ka väike Eesti firma võib Inglismaal jala ukse vahele saada, kui asi tõsiselt kätte võtta.” Nii alustab Directori artiklit Henrik Urbel.

Artiklisse on põimitud intervjuu meie müügijuhi Lauri Ringimäega, kes võtab lühidalt kokku  meie strateegia: “Soovisime ettevõtet kasvatada ning end proovile panna. Kohe alguses oli selge, et ühelegi teisele tootjale me allhanget tegema ei hakka – kui murrame läbi, siis ikka ise omal jõul, oma nimega.”

Ajakiri Director

 

Juhtkirjas kirjutab peatoimetaja Taivo Paju: “Kui me (eestlased) igat asja nii erinevalt näeme, siis me ei sõida vähemalt ühtesid ja samu rööpaid pidi. Iga üks ajab oma rida ja võib-olla see ongi meie innovaatilisuse saladus. Aga see lause “Eestlased – innovaatiline rahvas, Eesti – innovaatiline riik” – ega see äkki meie pettekujutelm ei ole? Paljuräägitud Skype ja kõik. Tõsi, meil on asjalikke startup’e, mis on juba palju enamat kui startup’id, rääkides näiteks Click & Grow’st ja Transferwise’ist. Meil on ka suurepärane ettevõte Roman Tavast, mille kästiöömärgid on jõudnud isegi Wimbledoni kuningilikku looži. Lisaks veel kümned ja sajad sama tublid firmad.

/…/

Uusi läbimurdelisi ideid napib. Kui hiljutist ESTCube’i tudengisatelliiti ning praegust e-residentsuse plaani poleks, oleks ikka päris kitsas käes. See sunnib koguni küsima: ega me ei kõnni Jaapani rada, kus riik jätttis innovaatilise mulje siis, kui hulk aastakümneid tagasiuus tehnoloogia kasutusele võeti. Mida aeg edasi, seda vähem me Jaapanist räägime.”

Loe lähemalt ajakirjast Director https://www.directormeedia.ee/

Roman Tavast